ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ανακατασκευή της οδού Πλαστήρα στον Κορδία

Εν όψει της πλήρους ανακατασκευής της οδού Πλαστήρα, που οδηγεί στο συνοικισμό Κορδία στη Δυτική Παραλία Καλαμάτας, και των παρεμβάσεων που περιλαμβάνουν κόμβο επί της Αρτέμιδος, κατασκευή πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομου στη νότια πλευρά της οδού Πλαστήρα, θέσεις στάθμευσης στη βόρεια πλευρά του δρόμου αυτού, αμφίδρομη κίνηση, ράμπες ΑμεΑ, νέα ασφαλτόστρωση κ.λπ., εγκρίθηκαν αναγκαίες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που αφορούν στα εξής: Α) Στην κατασκευή ενός ισόπεδου κυκλικού κόμβου στη συμβολή της παραποτάμιας οδού Αρτέμιδος, της οδού Ευαγγελιστρίας, της οδού Νικολάου Πλαστήρα και της συνέχειας της οδού Αρτέμιδος προς τον αθλητικό χώρο του Δήμου Καλαμάτας, ακτίνας εξωτερικού κύκλου R=11,50μ., ακτίνας εσωτερικού κύκλου R=3,00μ., πλάτους κυκλοφορούμενου οδοστρώματος 6,00μ. και υπερβατής ζώνης 2,50μ., ώστε να επιτρέπεται η κίνηση και η αναστροφή αρθρωτού φορτηγού. Ο ισόπεδος κυκλικός κόμβος θα ρυθμίζει τις στρέφουσες κινήσεις επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο τη μείωση των ταχυτήτων κυκλοφορίας. Επιπλέον, οι πεζοί θα χρειάζεται να ελέγξουν μόνο μία κατεύθυνση επερχόμενης κυκλοφορίας κάθε φορά.
Β) Την εφαρμογή τυπικής διατομής κύριας συλλεκτήριας οδού (δίιχνη τυπική διατομή), που διατρέχει περιοχές εκτός σχεδίου πόλης, με βασική λειτουργία τη σύνδεση και με δυνατότητα εξυπηρέτησης παροδίων ιδιοκτησιών, με άμεση πρόσβασή τους στην οδό. Περιλαμβάνονται θέσεις στάθμευσης εκατέρωθεν της οδού και ποδηλατόδρομος στη νότια πλευρά αυτής. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού Νικολάου Πλαστήρα προτείνεται να είναι: πλάτος κυκλοφορούμενου οδοστρώματος 7,00 μ., πλάτος χώρου στάθμευσης παρά την οδό 2,00 μ., πλάτος βορείου πεζοδρομίου 1,50 μ., πλάτος νοτίου πεζοδρομίου 4,50 μ. και ποδηλατόδρομος πλάτους 2,50 μ..
 Γ) Τη σήμανση (οριζόντια και κατακόρυφη) της οδού Ν. Πλαστήρα και του ισοπέδου κυκλικού κόμβου σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Στο σύνολο του μελετώμενου οδικού άξονα, η επιτρεπόμενη ταχύτητα προσδιορίζεται κατ’ ανώτατο σε 50 km/h. Η οριζόντια, η κατακόρυφη σήμανση και η ασφάλιση θα κατασκευασθούν σύμφωνα με τις σχετικές προδιαγραφές ΕΤΕΠ και ΕΛΟΤ. Δ) Την κατασκευή διάβασης πεζών στους δρόμους, που αποτελούν τους κλάδους του ισοπέδου κυκλικού κόμβου, πλάτους 3,0 μέτρων. Στις νησίδες και στα πεζοδρόμια, όπου καταλήγουν οι διαβάσεις πεζών, θα κατασκευασθούν ράμπες ΑμεΑ.
Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video