ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Στα άμεσα σχέδια η εκπόνηση μελετών για το προαστιακό δίκτυο της Καλαμάτας

Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι η «σαλαμοποίηση» που έχει επιβληθεί στον ΟΣΕ, με τη διάσπασή του, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη και την επωφελή για το κοινό λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, τη στιγμή που σε ολόκληρο τον κόσμο η επικρατούσα τάση είναι οι αντίστοιχες εταιρείες να συνενώνονται και όχι να διασπώνται.

Με τον πρόεδρο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, συναντήθηκε χθες ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας Θανάσης Πετράκος. Κατά τη συζήτηση αναπτύχθηκαν και από τις δύο πλευρές οι απόψεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου.

Συγκεκριμένα, ο Θανάσης Πετράκος έθεσε την ανάγκη άμεσης επαναλειτουργίας του προαστιακού σιδηροδρόμου της Καλαμάτας (Καλαμάτα-Μελιγαλάς-Ζευγολατιό-Διαβολίτσι-Κυπαρισσία και Καλαμάτα-Μεσσήνη), την επαναλειτουργία της γραμμής Καλαμάτα- ΤΕΙ Καλαμάτας και τη λειτουργία της, απαράμιλλης ομορφιάς, γραμμής Άργους-Καλαμάτας, για την οποία υπάρχει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, τόσο από την Ευρώπη όσο και από ολόκληρο τον κόσμο.

Έθεσε, επίσης, το θέμα της επαναλειτουργίας της μετρικής κλασικής σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου (Καλαμάτα-Πάτρα και Καλαμάτα-Αθήνα). Ο κ. Θεοφανόπουλος διευκρίνισε ότι η επαναλειτουργία του δικτύου της Πελοποννήσου είναι πρακτικά αδύνατη λόγω του ανταγωνισμού με τον οδικό άξονα του Μορέα.

Γνωστοποίησε, ωστόσο, στο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ότι στα άμεσα σχέδια του ΟΣΕ είναι η εκπόνηση μελετών για το προαστιακό δίκτυο της Καλαμάτας, με στόχο να έχει ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο, για τη λειτουργία της γραμμής Κορίνθου-Ναυπλίου στο υπάρχον δίκτυο, η οποία θα συνδέεται με τον προαστιακό, ενώ στα σχέδια βρίσκεται και η εκπόνηση μελέτης κανονικοποίησης της γραμμής Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα από την ΕΡΓΟΣΕ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015.

Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι η «σαλαμοποίηση» που έχει επιβληθεί στον ΟΣΕ, με τη διάσπασή του, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη και την επωφελή για το κοινό λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, τη στιγμή που σε ολόκληρο τον κόσμο η επικρατούσα τάση είναι οι αντίστοιχες εταιρείες να συνενώνονται και όχι να διασπώνται.

Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι οι εφαρμοζόμενες νεοφιλελεύθερες πολιτικές περιλαμβάνουν και το ξεπούλημα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και την πώληση των πιο κερδοφόρων τμημάτων του σε ιδιώτες, και υπάρχει κίνδυνος να σημάνουν το οριστικό τέλος του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα μας.

Ο κ. Πετράκος προτίθεται να θέσει τα ζητήματα αυτά και στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνάντησή τους που είναι προγραμματισμένη για την επόμενη εβδομάδα.

http://ift.tt/15OZCU4


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video