Σε μία εβδομάδα από τώρα, στις 7 Φεβρουαρίου δημοπρατείται για δεύτερη φορά η 4η εργολαβία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος που περιλαμβάνει το τμήμα Βάρδα-Κυλλήνη μήκους 9χλμ. Με αυτή τη δημοπράτηση μπαίνουμε ουσιαστικά στο δεύτερο γύρο των διαγωνισμών για τον οδικό άξονα όπου Φορέας Υλοποίησης είναι το Υπουργείο Υποδομών. Να θυμίσουμε ότι αρχικά η δημοπράτηση ήταν προγραμματισμένη να γίνει στις 27 Σεπτεμβρίου 2016 αλλά τότε είχε αναβληθεί. Το κόστος του έργου είναι 74.010.000 (ποσό με ΦΠΑ, χωρίς ΦΠΑ είναι 59.685.483,87 ευρώ)και αφορά έργα από τη Χ.Θ 37,5 μέχρι τη Χ.Θ. 46,5. Μέχρι σήμερα είναι η μεγαλύτερη σε κόστος εργολαβία από τις 4 που έχουν βγει στον αέρα. Το μεγάλο ερώτημα είναι ποιος θα επικρατήσει αυτή τη φορά καθώς μέχρι τώρα στις 3 προηγούμενες εργολαβίες ανάδοχος αναδείχθηκε η Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών, συμφερόντων Καλογρίτσα με εκπτώσεις που κυμάνθηκαν από 53%-57%. Η διάρκεια του έργου είναι (όπως και στις 3 πρώτες εργολαβίες) 42 μήνες και πιθανή ολοκλήρωση θα είναι μέχρι το 2021 εφόσον το έργο ξεκινήσει εντός του 2017. Όπως αναφέρει η προκήρυξη του έργου, "το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (έργο 2014ΣΕ07100044, ΣΑΕ 071)".
Αυτό ισχύει μέχρι το έργο να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ" και γι`αυτό το λόγο αναγράφεται πως "η Προϊσταμένη Αρχή δεν θα προχωρήσει σε κοινοποίηση προς τον ανακηρυχθέντα ανάδοχο της εγκριτικής απόφασης του αποτελέσματος της δημοπρασίας πριν την ένταξη του έργου σε Ε.Π. του ΕΣΠΑ". Αυτό σημαίνει πως με την ένταξη του έργου στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ 2014-2020, θα μπορεί να προχωρήσει στην προσυμβατική περίοδο. Να σημειώσουμε πως αυτή την εποχή αναμένεται και η 5η εργολαβία από την Κυλλήνη μέχρι τα Σαγέϊκα που θα φέρει το έργο στα όρια του Νομού Αχαϊας. Ακολούθως θα υπάρξει και η κατάθεση του Φακέλου Μεγάλου Έργου προς έγκριση στις Βρυξέλλες καθώς θα πρέπει να έχει δημοπρατηθεί το 75% του φυσικού αντικειμένου για να μπορέσει ο Φάκελος να εξεταστεί. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως πάμε πιθανότατα σε υλοποίηση 2 ταχυτήτων, δηλαδή οι 4-5 εργολαβίες να προχωρήσουν πιο σύντομα τις προσυμβατικές διαδικασίες και να υπογραφούν και με διαφορά μηνών να προχωρήσουν και οι υπόλοιπες. Οι επόμενες εργολαβίες είναι: 5η: Βάρδα-Σαγέϊκα, 6η: Σαγέϊκα-Κάτω Αχαγιά, 7η: Κάτω Αχαγιά-ΒΙΠΕ, 8η: ΒΙΠΕ-Μιντιλόγλι. Εκεί θα ενωθεί με το τέλος της Ανατολικής Ολυμπίας Οδού που τερματίζει στο τέλος της Παράκαμψης Πατρών.
Πηγή
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).
ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!
ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου