ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Λεωνίδας Μπαζιωτοπουλος....ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ: ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ;;; ΑΓΧΟΣ ;; ΦΟΒΟΣ;; ΕΞΟΔΑ;; .......ΟΧΙ !!!



Στις μέρες μας, η «κρίση» αποτελεί το πιο συχνό φαινόμενο που κάνει τις επιχειρήσεις να ξοδεύουν όλο και λιγότερο, ακόμα και να απολύουν προσωπικό. Αν κι αυτή είναι μία πρακτική που προτείνεται σε μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις, πρέπει να σημειωθεί ότι τα πράγματα για τις μικρές επιχειρήσεις είναι τελείως διαφορετικά....


Αν έχετε μία μικρή επιχείρηση, που η κρίση της χτυπάει την πόρτα, μην απογοητεύεστε: σκεφτείτε ότι πολλοί ειδικοί επισημαίνουν ότι η οικονομική κρίση είναι ο καλύτερη περίοδος για την ανάπτυξη της μικρής επιχείρησης. Κάποιος θα αναρωτιόταν «γιατί;».

Ο λόγος είναι απλός: οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν ένα σημαντικό όγκο εξόδων, ανάλογο του μεγέθους τους και για να καλύψουν τα κόστη τους πρέπει να μειώσουν έξοδα, έτσι ώστε να διατηρηθεί η κερδοφορία τους. Για το λόγο αυτό η πλειοψηφία των μεγάλων επιχειρήσεων σε περιόδους κρίσης, επιλέγει να εστιάζει σε μεγάλους πελάτες, συχνά αδιαφορώντας για τους μικρούς, καθώς αυτοί δεν διαμορφώνουν ένα σημαντικό μέρος των εισοδημάτων της.
Και αυτό είναι το σημείο από όπου οι μικρές επιχειρήσεις θα πρέπει να εκκινήσουν την επίθεσή τους. Στόχος τους θα πρέπει να είναι να «αρπάξουν» όλους αυτούς τους μικρούς πελάτες, για τους οποίους οι μεγάλες επιχειρήσεις αδιαφορούν.

Πως;;;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι: με προβολή των προϊόντων τους, έντυπα, δώρα, διαγωνισμούς, αύξηση σημείων πώλησης, κέντρα επιρροής κ.ά. Ωστόσο, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές στη επιλογή των κατάλληλων μεθόδων, έτσι ώστε να πετύχουν το στόχο τους κατά το δυνατόν γρηγορότερα.

Επιπλέον, σε περιόδους κρίσης, οι μεγάλες επιχειρήσεις κοιτάζουν να αναθέτουν μεγάλο μέρος από τις δραστηριότητές τους σε τρίτους, ώστε να μειώνουν τα κόστη τους. Έτσι, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν άλλη μία ευκαιρία ως συνεργάτες των μεγαλύτερων εταιρειών.

Η μικρή επιχείρηση θα πρέπει, βελτιώνοντας το μάρκετίνγκ της, να επιδιώξει μεγαλύτερα μερίδια αγοράς. Σημαντικό ρόλο σε μία τέτοια απόφαση, μπορεί να παίξει το ίντερνετ μάρκετινγκ, μία πρακτική ιδιαίτερα φθηνή και αποτελεσματική.

Μόνο επιθετικά λοιπόν, μπορεί να κερδίσει κανείς την άνιση μάχη με την οικονομική κρίση και να διαμορφώσει αυτός το μέλλον της δικής του μικρής επιχείρησης.

ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ/ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ
(BA, MA, DBA)


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video