Χωρίς ρυθμό παραμένει το μεγάλο έργο για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος. Η κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες το 2015, ενώ αρχικά είχε κάποια ταχύτητα τώρα δείχνει να έχει κολλήσει καθώς η αναμενόμενη 8η εργολαβία που θα ολοκληρώσει τον κύκλο των διαγωνισμών δεν έχει προς το παρόν προκηρυχθεί. Μιλάμε για μία από τις πλέον μακρόσυρτες διαγωνιστικές διαδικασίες καθώς οι πρώτοι διαγωνισμοί διεξήχθησαν το 2015, συνέχισαν το 2016 και το 2017 χωρίς μέχρι σήμερα να έχουμε τελειώσει με αυτή την κύρια φάση ωρίμανσης του έργου. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com o Φάκελος Μεγάλου Έργου έχει αποσταλεί προς έγκριση και στο Υπ.ΥΠΟΜΕ είναι αισιόδοξοι ότι σύντομα θα πάρουν το πράσινο φως που θα τους επιτρέψει να αρχίζουν να συμβασιοποιούν τις εργολαβίες.
Να θυμίσουμε ότι η χρηματοδότηση του έργου θα κλειδώσει στο ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Τώρα, αυτό σε συνδυασμό με την χρονική υστέρηση που παρουσιάζει το έργο προκαλεί αλυσιδωτά γεγονότα. Το πρώτο είναι ότι ντεφάκτο, όσο καθυστερούν οι υπογραφές των συμβάσεων, τόσο καθυστερεί και η υλοποίηση. Αν σε αυτό προσθέσουμε και το γεγονός ότι σύμφωνα με τις προκηρύξεις όλων των δημοπρατημένων εργολαβιών, η διάρκεια υλοποίησης των έργων ανέρχεται σε 42 μήνες, τότε δημιουργείται μία εικόνα μεγάλης χρονικής πίεσης για το αν τελικά τα έργα θα καταφέρουν να ολοκληρωθούν μέσα στο τρέχων ΕΣΠΑ.
Ας το αναλύσουμε: για να προχωρήσουν οι εργολαβίες πρέπει να εγκριθεί από την Κομισιόν ως μεγάλο έργο, κατόπιν να σταλούν οι συμβάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο (που απαιτεί 2-4 μήνες συνήθως) και κατόπιν να υπογραφούν. Αν υποθέσουμε ότι οι πρώτες εργολαβίες ξεκινήσουν να υπογράφονται μέσα στο καλοκαίρι, τότε το περιθώριο των 42 μηνών μας πάει στα τέλη του 2021 με την αίρεση οτι δεν θα υπάρξει ούτε μία ημέρα καθυστέρηση στα έργα, πράγμα απίθανο τουλάχιστον στην σημερινή ελληνική κατασκευαστική πραγματικότητα των έργων. Για τις εργολαβίες και ειδικότερα την 8η που δεν έχει ακόμα δημοπρατηθεί θα είναι πολύ δύσκολο να τη δούμε συμβασιοποιημένη πριν το τέλος του Φθινοπώρου, πράγμα που συμπερασματικά μας οδηγεί σε ολοκλήρωση (και πάλι χωρίς καθυστερήσεις) το 2022.
Πηγή
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).
ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!
ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου