ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΟΔΕΥΕΙ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Η αλματώδης ανάπτυξη του τουρισμού και των ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα δεν περιορίζεται στο αεροδρόμιο Αθηνών και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport. 
Αεροδρόμια που βρίσκονται σε αναπτυσσόμενους τουριστικά προορισμούς όπως ο Κρατικός Αερολιμένας Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα προ πενταετίας μεγέθη τους.

Η αυξημένη αυτή επιβατική και αεροπορική κίνηση έχει αρχίσει να δοκιμάζει υποδομές και να φέρνει κοντύτερα τα σχέδια αξιοποίησης κάποιων εκ των 23 περιφερειακών αεροδρομίων που είχαν περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ και βρίσκονται πλέον στο υπερταμείο. Πολλά εξ αυτών είχαν και συνεχίζουν να έχουν κίνηση κάτω των 100.000 επιβατών ετησίως και αυτός είναι και ο λόγος που δεν προχώρησε με το «πρώτο κύμα» η αξιοποίησή τους μέσω διαγωνισμού παραχώρησης, όπως έγινε με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που πήρε η Fraport-Greece.
Οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ τότε είχαν διαπιστώσει πως δεν υπήρχε σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον για όλα. Αποφασίστηκε λοιπόν τότε να ξεκινήσει η διαδικασία με δύο ομάδες, 7+7 αεροδρομίων, και να εξαχθούν ασφαλέστερα συμπεράσματα για το μοντέλο, που τελικά αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένο.
Αναβάθμιση και επενδύσεις
Εν τω μεταξύ, όμως, αξιολογήθηκαν από τους συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ και της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), γνωστότερης ως υπερταμείο, και οι προοπτικές αξιοποίησης των άλλων 23 αεροδρομίων. Τη διαχείριση των τελευταίων έχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά το δικαίωμα παραχώρησής τους πέρασε στην ΕΕΣΥΠ, η οποία ετοιμάζεται να διερευνήσει το σχετικό ενδεχόμενο για αναπτυξιακούς κυρίως λόγους, ώστε να αναλάβουν οι παραχωρησιούχοι τη χρηματοδότηση και υλοποίηση νευραλγικών επενδύσεων σε υποδομές και εξοπλισμό όπως και για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Φυσικά αυτό δεν μπορεί να γίνει σε όλα τα αεροδρόμια, εξηγούν πηγές του Δημοσίου, καθώς κάποια εξ αυτών «φιλοξενούν» καίριες υποδομές της Πολεμικής Αεροπορίας.
Οι Σμηναρχίες Μάχης στη Λήμνο και στη Σκύρο, όπου μετασταθμεύουν μαχητικά (readiness) που συχνά εμπλέκονται στις διαδικασίες αναχαίτισης τουρκικών μαχητικών, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα. Από την άλλη όμως είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αναπτυσσόμενου αεροδρομίου η Καλαμάτα, η οποία ήδη από το 2016 ξεπέρασε τις 100.000 αφίξεις και τις άλλες τόσες αναχωρήσεις επιβατών και το 2017 σημείωσε περαιτέρω άνοδο.
Τα 23 αεροδρόμια έχουν ήδη κατηγοριοποιηθεί με βάση την επιβατική τους κίνηση και το δυνητικό επενδυτικό ενδιαφέρον σε τρεις ομάδες ή clusters.
Η πρώτη ομάδα είναι αυτή με αεροδρόμια που έχουν άνω των 100.000 επιβατών ετησίως και αυτά βρίσκονται στην Κάρπαθο, στη Χίο, στην Καλαμάτα, στην Αλεξανδρούπολη και στον Αραξο.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video