Σε επικοινωνιακό φιάσκο φαίνεται να εξελίσσεται η προετοιμασία της έκθεσης «Κορινθία 2018» αν κρίνουμε από
- την απουσία κάποιας άξιας λόγου αναφοράς στα Κοινωνικά Δίκτυα,
- το αλαλούμ που επικρατεί με τα μπανεράκια στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες όπως και
- με την ίδια την ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου.
Πιο συγκεκριμένα στα Κοινωνικά Δίκτυα δεν φαίνεται κανένας από τους διοργανωτές να προωθεί τις τελευταίες ημέρες την Έκθεση ώστε να δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον για την προσέλκυση του κόσμου. Δεν βρήκαμε καν σελίδα της Έκθεσης στο Facebook.
Η ανοργανωσιά και η έλλειψη κάθε συντονισμού μιας επικοινωνιακής καμπάνιας πάντως φαίνεται ιδιαίτερα στα «μπανεράκια» που έχει μοιράσει το Επιμελητήριο σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.
Από 16 ειδησεογραφικές ιστοσελίδες που ψάξαμε στην Κορινθία διακρίναμε διαφημιστική καταχώριση σε 8 από αυτές. Από αυτές μόνο οι 3 παραπέμπουν στην ιστοσελίδα της Έκθεσης ενώ στις υπόλοιπες οι διαφημίσεις καταλήγουν στο .. πουθενά.
Από αυτές τις 8 ιστοσελίδες έγιναν το τελευταίο τριήμερο 9(!!) αναρτήσεις στο FB (πολλές ίδιες και χωρίς να καταλήγουν πουθενά) , που συγκέντρωσαν 16 ολόκληρα likes, ενώ όσο και αν ψάξαμε δεν βρήκαμε σελίδα της Έκθεσης στο Facebook.
Ταυτόχρονα,
- δεν βλέπουμε ρεπορτάζ για τις προετοιμασίες,
- δεν είδαμε κάποια συνέντευξη Τύπου από τον Πρόεδρο ή κάποιον άλλο μέχρι και σήμερα (μία ημέρα πριν την έναρξη) ενώ και
- το τηλεοπτικό σποτ της έκθεσης εμφανίζεται μόνο στη σελίδα του Επιμελητηρίου στο FB και
Γενικά όλα φαίνονται να κυλούν στα .. μουγγά.
Στην ιστοσελίδα, τώρα, του Επιμελητηρίου η καταχώριση για την έκθεση καταλήγει όχι στην ιστοσελίδα της αλλά σε πρόγραμμα μαζικής αποστολής emails όπου διαβάζουμε το πρόγραμμα. Ταυτόχρονα στην επιλογή «εκδηλώσεις» η έκθεση λάμπει δια της απουσίας της.
Αντί λοιπόν να επικρατεί ένας επικοινωνιακός «πυρετός» για την έκθεση (που αποτελεί και ένα προσωπικό στοίχημα για τον πρόεδρο Πιτσάκη) αυτό που παρατηρούμε είναι μια σιωπή, που δεν καταλαβαίνουμε τι εξυπηρετεί. Μήπως έχει χαμηλώσει ο πήχης των προσδοκιών;
Η αλήθεια είναι ότι η Έκθεση πάσχει και από μόνη της.
Για παράδειγμα, από τα 19 άτομα που θα μιλήσουν ως βασικοί ομιλητές
- 6 από αυτά είναι πολιτικοί (2 από την Περιφέρεια και 3 του ΣΥΡΙΖΑ),
- 4 σχετίζονται με το Επιμελητήριο (3 από τη διοίκηση συν το σχεδιαστή του φυλλαδίου της Έκθεσης),
- 2 από ένα ιδιωτικό ΙΕΚ και
- μόνο 3 άτομα από το χώρο του εμπορίου και των επιχειρήσεων.
Τις επόμενες ημέρες θα έχουμε τη δυνατότητα να πούμε περισσότερα για την έκθεση, ένα πρώτο πάντως συμπέρασμα είναι ότι η έκθεση πάει στα .. μουγγά,
- χωρίς επικοινωνιακό σχέδιο,
- χωρίς αποτελεσματική προώθηση και όπως φαίνεται και
- χωρίς κανένα επικοινωνιακό συντονισμό.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου