ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Λαμπρόπουλος για Δέδε: «Ό,τι να μοιράσουν και να τάξουν, θα τις χάσουν, όλες τις εκλογές που έρχονται»

Επίθεση εξαπέλυσε ο πρώην υπουργός Γιάννης Λαμπρόπουλος προς τον Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών και υποψήφιο Περιφερειάρχη του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργο Δέδε, με αφορμή, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ότι: «στα πλαίσια του προεκλογικού του αγώνα, επισκέφθηκε Δήμους της Μεσσηνίας, μοίρασε εκατομμύρια ευρώ ως έκτακτη βοήθεια και εξήγγειλε την δημοπράτηση, μέσα στον Μάρτιο, του οδικού άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη».
Επίσης, ο πρώην υπουργός, τονίζει ότι για τον οδικό άξονα «Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη»: «Αφού καθυστέρησαν σκόπιμα, για τέσσερα χρόνια, να ολοκληρώσουν, τις σχεδόν έτοιμες μελέτες, για το μεγαλύτερο τμήμα  του οδικού άξονα, ο Γενικός Γραμματέας, έκανε την ανακοίνωση για την δημοπράτηση, χωρίς να έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι μελέτες και χωρίς να έχει υπάρξει καμία ενημέρωση και διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες και ιδιαίτερα της Μεσσήνης, ώστε να αποφευχθούν λάθη και να προχωρήσει το έργο, που όλοι θέλουμε.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η κατασκευή, που θα κοστίσει περίπου 200 εκατ. ευρώ, θα γίνει με ΣΔΙΤ. Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι για την κατασκευή ενός έργου με ΣΔΙΤ απαιτούνται:
  1. Έγκριση για την κατασκευή του συγκεκριμένου οδικού άξονα από την αρμόδια διυπουργική επιτροπή.
Τέτοια έγκριση δεν υπάρχει μέχρι τώρα.
  1. Πρόσκληση ενδιαφέροντος.
Αν και ο Γενικός Γραμματέας δήλωσε ότι θα δημοπρατηθεί τον Μάρτιο…. ακόμη δεν έχει γίνει η πρόσκληση ενδιαφέροντος, γεγονός που σημαίνει ότι θα μεσολαβήσει χρόνος, μέχρι να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους και οι ιδιώτες.
  1. Εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από Τεχνικές Εταιρείες και έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, τότε θα μπορεί να δημοσιευθεί η προκήρυξη για δημοπράτηση, υπό την προϋπόθεση να έχουν εξευρεθεί Τράπεζες, που θα δανείσουν τον ιδιώτη.
Ξένες Τράπεζες, επειδή το έργο είναι μικρό, δεν θεωρείται πιθανό, να θελήσουν να συμμετάσχουν.
Για δε τις Ελληνικές, με δεδομένη την δύσκολη οικονομική τους θέση, είναι επίσης, αμφίβολη η συμμετοχή τους.
Άρα είναι όλα στον αέρα, και ενώ το γνωρίζουν αυτό, στοιχηματίζουν, μήπως και μας πείσουν.
Η Κυβέρνηση του κ. Τσίπρα ήρθε στην εξουσία με τα ψέματα.»

Ακολουθεί η πλήρης ανακοίνωση:

Πριν από λίγες ημέρες, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και υποψήφιος Περιφερειάρχης του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δέδες, στα πλαίσια του προεκλογικού του αγώνα, επισκέφθηκε Δήμους της Μεσσηνίας, μοίρασε εκατομμύρια ευρώ ως έκτακτη βοήθεια και εξήγγειλε την δημοπράτηση, μέσα στον Μάρτιο, του οδικού άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη!
Μοιράζουν, αφειδώς, τα Κρατικά χρήματα για δημιουργία εντυπώσεων και για ψήφους, υποσχόμενοι έργα και δρόμους και μάλιστα στοιχηματίζοντας, για να γίνουν πιστευτοί, μετά από τέσσερα χρόνια ψέματα.
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι, που επαγγέλθηκαν το καινούργιο και το άφθαρτο, στην πολιτική σκηνή της Χώρας.
Αφού καθυστέρησαν σκόπιμα, για τέσσερα χρόνια, να ολοκληρώσουν, τις σχεδόν έτοιμες μελέτες, για το μεγαλύτερο τμήμα  του οδικού άξονα, ο Γενικός Γραμματέας, έκανε την ανακοίνωση για την δημοπράτηση, χωρίς να έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι μελέτες και χωρίς να έχει υπάρξει καμία ενημέρωση και διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες και ιδιαίτερα της Μεσσήνης, ώστε να αποφευχθούν λάθη και να προχωρήσει το έργο, που όλοι θέλουμε.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η κατασκευή, που θα κοστίσει περίπου 200 εκατ. ευρώ, θα γίνει με ΣΔΙΤ. Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι για την κατασκευή ενός έργου με ΣΔΙΤ απαιτούνται:
  1. Έγκριση για την κατασκευή του συγκεκριμένου οδικού άξονα από την αρμόδια διυπουργική επιτροπή.
Τέτοια έγκριση δεν υπάρχει μέχρι τώρα.
  1. Πρόσκληση ενδιαφέροντος.
Αν και ο Γενικός Γραμματέας δήλωσε ότι θα δημοπρατηθεί τον Μάρτιο…. ακόμη δεν έχει γίνει η πρόσκληση ενδιαφέροντος, γεγονός που σημαίνει ότι θα μεσολαβήσει χρόνος, μέχρι να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους και οι ιδιώτες.
  1. Εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από Τεχνικές Εταιρείες και έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, τότε θα μπορεί να δημοσιευθεί η προκήρυξη για δημοπράτηση, υπό την προϋπόθεση να έχουν εξευρεθεί Τράπεζες, που θα δανείσουν τον ιδιώτη.
Ξένες Τράπεζες, επειδή το έργο είναι μικρό, δεν θεωρείται πιθανό, να θελήσουν να συμμετάσχουν.
Για δε τις Ελληνικές, με δεδομένη την δύσκολη οικονομική τους θέση, είναι επίσης, αμφίβολη η συμμετοχή τους.
Άρα είναι όλα στον αέρα, και ενώ το γνωρίζουν αυτό, στοιχηματίζουν, μήπως και μας πείσουν.
Η Κυβέρνηση του κ. Τσίπρα ήρθε στην εξουσία με τα ψέματα.
Κυβέρνησε χέρι-χέρι με τον ετερόκλητο κ. Καμμένο, με ψέματα και τώρα εν όψει εκλογών προσπαθεί πάλι με ψέματα να εξαπατήσει τους Έλληνες.
Ας μην υποτιμούν άλλο την νοημοσύνη των πολιτών.
Οι φίλοι και υποστηριχτές του Μαδούρο και μαζί ο λαϊκισμός, είναι Εθνική ανάγκη να ηττηθούν.
Ό,τι να μοιράσουν και να τάξουν, θα τις χάσουν ,όλες τις εκλογές που έρχονται.
Πήγαν τέσσερα χρόνια χαμένα, για την Ελλάδα και την Μεσσηνία.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video