Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να κατατεθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για την επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι, ένα έργο που αναμένεται να αλλάξει άρδην τα δεδομένα στην περιοχή κυρίως του καλοκαιρινούς μήνες.
Το έργο «Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού-Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση», όπως ονομάζεται, προϋπολογισμού 14,88 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε το περασμένο Μάρτιο και η αποσφράγιση των προσφορών έγινε στις αρχές Απριλίου.
Προσωρινός ανάδοχος του έργου αναδείχτηκε η κοινοπραξία ΜETKA - Ξανθάκης, ωστόσο ο δεύτερος μειοδότης (Άκτωρ) προσέφυγε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών επικαλούμενη μη προσκόμιση σχετικού διακιολογητικού.
Μετά την εξέταση της υπόθεσης, η προσφυγή απορρίφθηκε και πλέον η σύμβαση οδεύει προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εν συνεχεία για επικύρωση από τη Βουλή.
Να σημειωθεί ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του Πειραιά και της Αθήνας με το Λουτράκι σταμάτησε το 2007, μετά τη λειτουργία της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, Αθήνας – Κορίνθου – Κιάτου και την αναστολή των τακτικών δρομολογίων στην παλαιά γραμμή Αθήνας – Κορίνθου – Πάτρας.
To έργο αφορά στη μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στη τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων του προαστιακού σιδηροδρόμου, που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.
Το έργο περιλαμβάνει επίσης την ανακαίνιση του σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και την κατασκευή δύο σιδηροδρομικών στάσεων Καζίνο (Μηχανικού) και Λουτρακί.
Το έργο έχει χρονικό ορίζοντα υλοποίησης 18 μήνες, ενώ συνολικά μαζί με τη συντήρηση του η διάρκεια φτάνει τους 54 μήνες.
Να σημειωθεί ότι ο αρχικός στόχος του Υπουργείου Υποδομών ήταν το έργο να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Φεβρουάριο του 2020, κάτι που πλέον φαντάζει ανέφικτο, αφού οι σχετικές διαδικασίες δεν αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί πριν από το Πάσχα.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου