ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ποιός φταίει; Στη Βουλή το αεροπορικό δυστύχημα στη Σπάρτη

aeroplanopiri-flynewsΤο Σάββατο 26/07/14 συνέβη τραγικό δυστύχημα στο αεροδρόμιο της Σπάρτης, κατά τη διαδικασία απογείωσης ενός αμφίβιου υπερελαφριού αεροσκάφους, τύπου Aventura, ιταλικού νηολογίου.Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας:




•Το αεροσκάφος απογειώθηκε από πεδίο, μη αδειοδοτημένο από την ΥΠΑ, για πτήσεις πολιτικών αεροσκαφών.


•Δεν είχε κατατεθεί, από τον υπεύθυνο για την πτήση χειριστή, σχέδιο πτήσης, ως όφειλε.


•Δεν υπήρξε καμία επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας


Στον τόπο του ατυχήματος, μετά από συνεννόηση με την ΥΠΑ, μετέβησαν εκπρόσωποι της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, που ήταν η αρμόδια για τη διακρίβωση των συνθηκών και αιτιών του ατυχήματος.


Κατόπιν των παραπάνω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1.Γιατί επετράπη η αναχώρηση του αεροσκάφους χωρίς την κατάθεση σχεδίου πτήσης; Ενημερώθηκαν οι αρμόδιες αρχές για την απογείωση αεροσκάφους χωρίς την κατάθεση σχεδίου πτήσης από τους υπαλλήλους του αεροδρομίου από όπου απογειώθηκε;


2.Γιατί επετράπη η απογείωση του συγκεκριμένου αεροσκάφους από το μη αδειοδοτημένο από την ΥΠΑ αεροδρόμιο της Σπάρτης όταν είχε ήδη προσγειωθεί στο μη αδειοδοτημένο αυτό αεροδρόμιο;


3.Δεδομένου ότι ένα από τα πιθανά αίτια του ατυχήματος είναι και η μηχανική βλάβη, είχαν πραγματοποιηθεί οι απαραίτητοι έλεγχοι στο συγκεκριμένο αεροσκάφος από επιθεωρητές ασφάλειας πτήσεων για το αν πληροί όλες τις προϋποθέσεις ώστε να μπορεί να πετά με ασφάλεια στην χώρα μας;


4.Πραγματοποιούνται έλεγχοι σε αεροσκάφη αλλοδαπών νηολογίων τα οποία δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια; Αν όχι, πως διασφαλίζεται ότι τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις ώστε να είναι ασφαλή; Πόσα αεροσκάφη αλλοδαπών νηολογίων δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα;


5.Μετά τις αποχωρήσεις και διαθεσιμότητες σε επιθεωρητές αεροσκαφών της ΥΠΑ (των 249 πρώην υπαλλήλων της Ολυμπιακής) που είχαν την αρμοδιότητα να ελέγχουν και τα ιδιωτικά αεροσκάφη, ώστε να διασφαλίζουν ότι τηρούν όλες τις προϋποθέσεις ώστε να είναι ασφαλή, ποιος έχει αναλάβει αυτό το ρόλο; Πόσοι είναι οι αρμόδιοι επιθεωρητές αεροσκαφών που ελέγχουν ιδιωτικά αεροσκάφη σήμερα και πόσοι ήταν πριν τον Οκτώβριο του 2013;


6.Έχει πραγματοποιηθεί έλεγχος για την ολοκλήρωση των μεταγραφών ιδιωτικών αεροσκαφών που ανήκαν στο ελληνικό νηολόγιο και μεταγράφηκαν σε αλλοδαπά νηολόγια; Εάν ναι, ποια τα αποτελέσματά του;


Οι ερωτώντες βουλευτές

Πετράκος Θανάσης

Ουζουνίδου Ευγενία




από giannis

μέσω Ειδήσεις τοπικά νέα, Λακωνία flynews.gr
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video