«Βιομηχανία» κλήσεων το τελευταίο διάστημα στην Καλαμάτα από τη δημοτική αστυνομία !
Πρόστιμα και τιμωρία, ποινές, φόβος και βία, τρομοκρατία και παραλογισμός είναι στοιχεία που έχουν πλέον βρει μόνιμα θέση στη ζωή μας στην Ελλάδα της κρίσης.
Σε μια εποχή που ο δημότης της Καλαμάτας πλήττεται από παντού, έχει παράλληλα να αντιμετωπίσει χρηματικές ποινές για κάθε δραστηριότητα και κάθε συναλλαγή. Πρόστιμα από το κράτος, από το δήμο, την εφορία, την πολεοδομία, την αστυνομία. Αν αργήσεις να πληρώσεις την κλήση ή το δάνειο, να «τακτοποιήσεις» το σπίτι, αν αργήσεις να δώσεις… θα τιμωρηθείς. Φυσικά, κανείς δε σε ρωτάει αν μπορείς πλέον να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου.
Το τελευταίο εισπρακτικό καμπανάκι ήχησε εσχάτως στο κέντρο της πόλης και ιδιαίτερα στην οδό Χρυσάνθου Παγώνη, όπου η Δημοτική Αρχή αποφάσισε εντελώς ξαφνικά να εφαρμόσει κάποια παλιά απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για στάθμευση από τη μία ή την άλλη πλευρά των πεζοδρομίων, ανάλογα με το μήνα (μονά, ζυγά).
Αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια… βιομηχανία κλήσεων από τη Δημοτική Αστυνομία και τους πολίτες να διαμαρτύρονται.
Δεν υπάρχει καμία ένσταση εξορθολογισμού της κατάστασης και στη συγκεκριμένη οδό. Η πρακτική είναι που εξαγρίωσε τους πολίτες.
Αν υπήρχε μια ενημερωτική καμπάνια κάποιων ημερών για τα νέα δεδομένα, τα προβλήματα θα είχαν ελαχιστοποιηθεί. Δεν μπορείς, όμως, να επιβάλλεις ένα μέτρο στα… μουγκά. Τα 20 ευρώ που τρέχουν να πληρώσουν στο ταμείο του Δήμου μέσα στο 10ήμερο οι δημότες δεν είναι μικρό ποσό.
Και εδώ θα ρωτήσει κάποιος.
Να μη γίνει δηλαδή; Και τι να κάνουμε, να τα αφήσουμε όλα χύμα;
Χωρίς κανόνες και ελέγχους; Όχι βέβαια.
Στις ευνομούμενες πολιτείες πρέπει να υπάρχουν κανόνες, διαφορετικά θα γίνουμε ζούγκλα. Αναμφίβολα. Ουδείς διαφωνεί με τη συγκεκριμένη θέση. Αλλά αποσπασματικά, με υιοθέτηση, όπως και στην παραπάνω ειδική περίπτωση, της προτεσταντικής λογικής της τιμωρίας και του «αγίου κέρδους», θεωρούμε ότι είναι λάθος.
Πρέπει, λοιπόν, οι αμαρτωλοί Καλαματιανοί να πάθουν για να μάθουν; Αυτό εισηγείται η σημερινή Δημοτική Αρχή; Το κυκλοφοριακό ζήτημα στην πόλη, όμως, δεν είναι τόσο απλό θέμα.
Είναι μια πολυπαραμετρική εξίσωση, η οποία απαιτεί συνολική αντιμετώπιση, σοβαρότητα, σωστό σχεδιασμό και συνέπεια. Διότι κανείς δε θέλει τα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια και τους ποδηλατοδρόμους, κανείς δε θέλει ο εφοδιασμός των καταστημάτων να γίνεται κάθε ώρα και στιγμή και φορτηγά να κόβουν βόλτες στην κεντρική πλατεία και τους πεζοδρόμους της Καλαμάτας, κανείς δε θέλει κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πόλη μας, την πόλη του ποδηλάτου όπως θέλουμε να τη λέμε.
Όλοι θέλουμε να ζούμε σε μια φιλική και ασφαλή πόλη, που θα εστιάζει στον άνθρωπο και όχι στο αυτοκίνητο. Αυτό που λείπει, λοιπόν, είναι μια στοχευμένη και στιβαρή πολιτική για τη βιώσιμη κινητικότητα και την κυκλοφορία στην πόλη και όχι «εύκολες» λύσεις εισπρακτικού χαρακτήρα.
Πηγή
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!
Home
Μεσσηνία
Πελοπόννησος
Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).
ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!
ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου