Επ’ ευκαιρίας της επισκέψεως του Σεβασμιωτάτου είχαν προγραμματιστεί από την Γεροντία του Ι. Ησυχαστηρίου οι κουρές των Τατιανής Μιτρίκοβα, δοκίμης μοναχής εις Μεγαλόσχημον μοναχή και Σλαβομίρας Παβλέκοβα εις Ρασοφόρο Μοναχή, η οποία έλαβε και το όνομα Χαρισσία.
Ο σεπτός Ποιμενάρχης μας, αφού ανέλυσε τις ευχές της κουράς και της ενδύσεως, εξήρε το γεγονός ότι σε μία κοινωνία στην οποία τα πάντα μεταστρέφονται, διαστρεβλώνονται και αλλοτριώνονται, οι δύο Νεόκουρες Μοναχές δίδουν ένα ηχηρό μήνυμα ότι η «Όντος Ζωή» δεν βρίσκετε στις εφήμερες απολαύσεις αλλά στον αγώνα και στην άσκηση. Τόνισε επίσης, ότι το πραγματικό νόημα των πράξεών τους δεν είναι η απόδυση των ιματίων και η γύμνια αλλά η ένδυση των αρετών και η περίζωση των όπλων του φωτός.
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του απηύθηνε λόγους πνευματικής οικοδομής στις Νεόκουρες Αδελφές, ευχήθηκε στους παριστάμενους πιστούς καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση και στην Γερόντισσα Του Ι. Ησυχαστηρίου Μεθοδία Μοναχή, την πρόοδο και την αύξηση της Αδελφότητος για τα οποία η τελευταία κοπιάζει νυχθημερόν.
Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας, ο πατέρας της Αδελφής Τατιανής κ. Γεώργιος, Ορθόδοξος Ιερέας από την Σλοβακία, ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας για την φροντίδα που επέδειξε για το φυσικό του τέκνο καθώς και για την ευλογία και την δυνατότητα που της έδωσε, δια της κουράς εκ των σεπτών χειρών του, να βιώσει τον Ορθόδοξο Μοναχικό τρόπο ζωής.
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου