Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι οι υπάρχουσες υποδομές στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες του μεγάλου αριθμού των επισκεπτών (πάνω από 250.000), που κάθε χρόνο σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Απαιτείται συνεπώς άμεσα να δημιουργήσουμε ένα αεροδρόμιο σύγχρονο , αντάξιο των προσδοκιών και των απαιτήσεων των Ελλήνων και ξένων επισκεπτών .
Άλλωστε η ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος περνά μέσα από την αναβάθμιση του αεροδρομίου με σύγχρονες υποδομές και καλλίτερο επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών.
Για την επίτευξη του σκοπού αυτό χρειάζεται συστράτευση όλων των φορέων , με ξεκάθαρους στόχους και πρώτα απ΄όλα να συμφωνήσουμε, ότι αποκλείουμε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης. Δηλαδή:
Α) ούτε ιδιωτικοποίηση κατά το πρότυπο των 14 αεροδρομίων (Fraport) , αρκεί μόνο να εκπροσωπείται ο Δήμος στη Διοίκηση του αεροδρομίου όπως ισχυρίζεται ο Δήμος Καλαμάτας ,
Β) ούτε όμως παραχώρηση με σκοπό την έμμεση ιδιωτικοποίηση με ΣΔΙΤ όπως ισχυρίζεται η Περιφέρεια.
Στο δεύτερο που πρέπει να συμφωνήσουμε είναι ότι πρέπει να σταματήσει το «μπαλάκι» των ευθυνών και ο καθένας να αναλάβει τις δικές του ευθύνες και όλοι μαζί να δρομολογήσουμε τις εξελίξεις για το μέλλον.
Ήδη υπάρχουν ώριμες μελέτες πάνω από μια τριετία, συνολικού προϋπολογισμού 40.600.000€.
Συγκεκριμένα:
1) Αναδιαμόρφωση και μικρή επέκταση του κτιρίου του Αεροσταθμού, προϋπολογισμού 1,9 εκατ. €.
2) Επέκταση πίστας στάθμευσης αεροσκαφών, προϋπολογισμού 2,7 εκατ. €.
3) Εκσυγχρονισμός Πύργου Ελέγχου. αναβάθμιση αεροδιαδρόμων δίκτυα ηλεκτροφωτισμού και αποχέτευσης προϋπολογισμού 36 εκατ €.
Θεωρώ ότι πρέπει να διαφυλάξουμε το δημόσιο χαρακτήρα του αεροδρομίου και αταλάντευτα χωρίς κλυδωνισμούς να διεκδικήσουμε την χρηματοδότηση υλοποίησης των μελετών για ένα σύγχρονο και αναβαθμισμένο αεροδρόμιο.
Οφείλουν όλοι οι τοπικοί, Αυτοδιοικητικοί, παραγωγικοί και αναπτυξιακοί φορείς να διασφαλίσουμε την δημόσια περιουσία μας και να διεκδικήσουμε από την πολιτεία , ένα σύγχρονο , βιώσιμο, ασφαλές , λειτουργικό και με χαμηλό κόστος αεροδρόμιο που θα εξυπηρετεί τους επισκέπτες και το δημόσιο συμφέρον.
Υ.Γ.: 1) Τουλάχιστονας ενεργοποιηθούμε πάλι όσοι αντιταχθήκαμε το 2014 στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων με συγκεκριμένες δράσεις και κινητοποιήσεις.
2) Το όψιμο ενδιαφέρον και η εκ προοιμίου απόρριψη της διεκδίκησης της παραχώρησης του αεροδρομίου στη περιφέρεια για αναβάθμιση του με ΣΔΙΤ, δεν βοηθούν σε αυτόν το σκοπό.
3) το ξεπούλημα κάθε υποδομής δεν είναι ούτε πρόοδος , ούτε ανάπτυξη.
Ο επικεφαλής της Παράταξης
Παναγιώτης Αλευράς
Περιφερειακός Σύμβουλος
πρ. Αντιπεριφερειάρχης
ΠΕ Μεσσηνίας
Πηγή
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).
ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!
ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου