ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΥΡΓΟΥ

Πραγματικότητα γίνεται σήμερα το πολύπαθο «έργο φάντασμα»  του ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ, ύστερα και από την επίσημη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιοποιεί την έγκριση για τη χρηματοδότηση και υλοποίηση του έργου. Όπως αποδεικνύει η ανακοίνωση της Κομισιόν, το έργο μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, με εγγυημένη χρηματοδότηση μέσα από μία διαφανή διαγωνιστική διαδικασία ανάθεσης έργων.

Το έργο προέκυψε από τη μείωση του φυσικού αντικειμένου της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού. Ωστόσο, τελικώς έμεινε «ορφανό». Απεντάχθηκε από την παραχώρηση και αποκλείστηκε από την κοινοτική χρηματοδότηση, με τη μείωση δε του φυσικού αντικειμένου καταλογίστηκαν αποζημιώσεις σε βάρος του ελληνικού δημοσίου και υπέρ των παραχωρησιούχων.

Η προγραμματισμένη από το 2014 προκήρυξη του διαγωνισμού για το έργο Πάτρα- Πύργος ήταν προβληματική και διάτρητη. Οδηγούσε σε δικαστικές διαμάχες, διεκδικήσεις εις βάρος του Δημοσίου, χρονικές υπερβάσεις και κατασκευαστικές εμπλοκές.

Μελανά σημεία του έργου, οι ελλιπείς μελέτες, οι βάσιμες ενστάσεις για τον διαγωνισμό και η προώθηση του έργου χωρίς καμία διασφαλισμένη χρηματοδότηση τόσο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ 2014), όπου βεβαίως δεν υπήρχαν διαθέσιμοι οι απαιτούμενοι πόροι της εργολαβίας, όσο και από κονδύλια της ΕΕ, αφού δεν είχε υποβληθεί αντίστοιχος φάκελος από την τότε ελληνική κυβέρνηση.

Κατά των όρων της διακήρυξης και των τευχών δημοπράτησης του έργου, είχε ασκηθεί από ενδιαφερόμενη εργοληπτική εταιρεία Προδικαστική Προσφυγή και Αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας. Οι ισχυρισμοί που προτάθηκαν αφορούσαν νόθευση του ανταγωνισμού, γεγονός που δημιουργούσε πολύ μεγάλα προβλήματα στην εξέλιξη των διαδικασιών του διαγωνισμού και βεβαίως, σημαντικές καθυστερήσεις.

Η ακύρωση του προβληματικού διαγωνισμού ήταν αναγκαία προϋπόθεση προκειμένου να γίνει νέα δημοπράτηση του έργου με προκήρυξη νέας διαγωνιστικής διαδικασίας που θα το έθετε σε υγιείς βάσεις. Μ΄ αυτό το σκεπτικό, κρίθηκε αναγκαία η τμηματική δημοπράτηση του έργου, εξασφαλίζοντας σημαντική μείωση του κόστους και του χρόνου κατασκευής του έργου, ταυτόχρονη εξασφάλιση πολλών μετώπων εργασίας, αυξημένη κινητοποίηση ανθρώπινου δυναμικού και εξοπλισμού.
Το έργο επαναδημοπρατήθηκε με μέριμνα της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, μέσω οκτώ διαδοχικών ανοιχτών, δημόσιων διαγωνισμών που διεξήχθησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίστηκε σημαντικό όφελος μέσω των υψηλών εκπτώσεων υπέρ των πολιτών της χώρας και του ελληνικού Δημοσίου.





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video