ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Κυπαρισσία και δίκτυο ΟΣΕ

Με δεδομένο ότι το τρένο ήταν είναι και θα παραμείνει το οικολογικότερο μαζικότερο ασφαλέστερο και οικονομικότερο μέσο μαζικής μεταφοράς, προτείνουμε τη δημιουργία νέας σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμάτα – Πύλος και εν συνεχεία μέχρι Κυπαρισσία.
Γι όλα αυτά που συμβαίνουν μέχρι σήμερα, ζητούμε, ως μια κίνηση καλής θέλησης του Κράτους, για την αλλαγή νοοτροπίας των Κυβερνήσεων και της κρατικής μηχανής, η σημερινή Κυβέρνηση να σχεδιάσει και να προγραμματίσει, τώρα που σχεδιάζεται η σύνδεση της Πύλου με την Καλαμάτα με νέο αυτοκινητόδρομο, να απαλλοτριωθεί δίπλα στο σχεδιαζόμενο Αυτοκινητόδρομο παράλληλα και συγχρόνως η αναγκαία έκταση για την επέκταση της Γραμμής Καλαμάτα – Μεσσήνη μέχρι Πύλο και επίσης από Πύλο μέχρι Κυπαρισσία.
Σήμερα είναι μια μοναδική ευκαιρία  με τις απαλλοτριώσεις για τον αυτοκινητόδρομο να προχωρήσουν και οι απαλλοτριώσεις για το σιδηρόδρομο, η δαπάνη θα είναι ελαχιστότατη ενώ το όφελος τεράστιο.
Έτσι θέτουμε τα θεμέλια, στην εποχή της Κλιματικής Αλλαγής, αλλαγής νοοτροπίας για εξοικονόμηση ενέργειας και για βιώσιμες μεταφορές.
Με «αναπτυξιακούς νόμους» δίδονται εκατομμύρια επιδοτήσεων σε αμφιβόλου αποδοτικότητας επιχειρήσεις, ενώ σε στρατηγικού ενδιαφέροντος επενδύσεις, όπως είναι ο σιδηρόδρομος, δεν δίδεται ούτε ευρώ, ενώ έχουν αφεθεί να καταρρεύσουν δεκάδες σιδηροδρομικοί σταθμοί και να υποβαθμιστούν μέχρις απαξίωσης οι υποδομές του τρένου.
Άπειρα χιλιόμετρα για τους αυτοκινητόδρομους και ούτε ένα νέο χιλιόμετρο για το τραίνο, εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα γόνιμης γης ερημοποιημένα, δισεκατομμύρια ευρώ σε εργολάβους και όταν τελειώνει ένας δρόμος δεκάδες άλλοι χρειάζονται συντήρηση που δεν γίνεται.
Σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 1757/127136/04-01-2018 έγγραφο της Δ/νσης Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Κλιματικής Αλλαγής που φέρνει στην δημοσιότητα η περιφερειακή μας παράταξη Πελοπόννησος Οικολογική όσον αφορά τις απόψεις της Υπηρεσίας σχετικά με την βελτίωση υφιστάμενου τμήματος της Εθνικής Οδού στο τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος αναφέρει τα εξής:
«Το τρίτο και τέταρτο υπότμήμα του δρόμου διέρχεται κυρίως από γεωργικές καλλιέργειες. Η περιοχή μελέτης εμφανίζει ένα εκτεταμένο πεδινό επίπεδο υψηλής γεωργικής παραγωγικότητας το οποίο χωροθετείται κυρίως στη δυτική πλευρά του Δήμου Καλαμάτας και της νότιας του Δήμου Μεσσήνης.
Επιπλέον αναφορικά με τις επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον κατά την κατασκευή του έργου αυτές αναμένονται αρνητικές με αφαίρεση 420.000 m3 φυτικός γης, μέρος της οποίας θα χρησιμοποιηθεί για την επένδυση πρανών και την πλήρωση νησίδων.
Το εν λόγω έργο αναμένεται να συμβάλει στην αναπτυξιακή διάσταση της Περιφέρειας Πελοποννήσου με την εξασφάλιση καλύτερης δυνατής πρόσβασης στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑ και στο νοσοκομεία Καλαμάτας».
Οι σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές έχουν πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις άλλες μεταφορές, από άποψη άνεσης, ασφάλειας και ποιότητας μετακίνησης, αντιμετώπισης κυκλοφοριακών προβλημάτων, εξοικονόμησης κόστους μετακίνησης και μεταφοράς και μείωσης των αναγκών σε ενεργειακή κατανάλωση, αλλά και προστασίας του περιβάλλοντος.
Η κατασκευή/υλοποίησή τους, επ’ ωφελεία των φορολογουμένων Πολιτών, και η διασφάλιση της ορθής λειτουργίας τους δεν αποτέλεσαν πολιτικές επιλογές του, κοντινού μας, Παρελθόντος, και πρέπει άμεσα να ανατρέψουμε αυτό το σκηνικό, υλοποιώντας, τα ανωτέρω. Με βάση αυτό το σκεπτικό περιμένουμε από τις Δημοτικές και Περιφερειακές Παρατάξεις να πάρουν θέση στην πρόταση μας.
Δήμητρα Λυμπεροπούλου
Πελοπόννησος Οικολογική

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video