Σε αυτές τις Δημοτικές εκλογές θα δούμε όλων των λογιών τα τρικ.
Από τον Αλέκο Πνευματικό στον οποίο έσπευσαν Αλβανοί, Πακιστανοί και Βούλγαροι κατά εκατοντάδες να κάνουν “like” στις αναρτήσεις του μέχρι το Νίκο Σταυρέλη, ο οποίος εμφάνισε διαφημιστικό banner και εκεί αυτοαναγορεύτηκε ως ο “καταλληλότερος” για Δήμαρχος Κορινθίων. Με ποια κριτήρια, αυτά τα ξέρει μόνο το επιτελείο του.
Ο Βασίλης Νανόπουλος από την πλευρά του φαίνεται να βρήκε πιο απλούς τρόπους και χωρίς φανφάρα, για να δημιουργεί περιεχόμενο και να παραμένει στην επικαιρότητα. Παρατηρούμε, λοιπόν, την παρουσίαση νέων υποψηφίων αλλά κατά έναν παράξενο τρόπο το τελευταίο διάστημα έχουν ξεκινήσει να ανακοινώνονται εκ νέου και οι παλαιότεροι στη λογική “σας δείχνω τα ίδια αλλά εσείς βλέπετε άλλα”.
Πριν 2 ημέρες η “Συμμαχία Πολιτών” ανακοινώνει με ανάρτησή της την κα. Έρρικα Καραμαλίκη και η οποία έχει ήδη ανακοινωθεί πριν αρκετό καιρό. Πριν 4 ημέρες, άλλη ανάρτηση, μας ανακοινώνει και τη συμμετοχή του κ. Θέμη Κουτσογκίλα που και αυτή είχε ανακοινωθεί αρκετό καιρό πριν.
Και επειδή υπάρχουν ακόμη 52 ημέρες μέχρι τις εκλογές υποψιαζόμαστε ότι το ίδιο θα αρχίσει να συμβαίνει και με τους άλλους υποψήφιους σε λίγο καιρό και ίσως λίγο πριν το κλείσιμο των ψηφοδελτίων ίσως δούμε την κα Καραμαλίκη και τον κ. Κουτσογκίλα να ανακοινώνονται και για 3η φορά.
Υπάρχει, βέβαια, και μία άλλη εκδοχή που λέει ότι πιθανώς να επιχειρείται μία “προικοδότηση” δημοσιότητας σε κάποιους υποψήφιους, που έτσι κι’ αλλιώς με την πολύχρονη παρουσία τους στα κοινά έχουν ένα προβάδισμα στην εκλογή σε σχέση με τους καινούριους.
Σίγουρα, πάντως, η παραγωγή περιεχομένου είναι μία δύσκολη υπόθεση για κάθε υποψήφιο και όπως βλέπουμε οι “πατέντες” που επιχειρούνται δεν φείδονται ευρηματικότητας. Αν πείθουν.. αυτό είναι μία άλλη υπόθεση.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου