ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

“Παράδοση Μάρτιος 2017 διαφορετικά επιστροφή δις στην Ευρώπη”

Ας μείνουμε όμως στην Ολύμπια Οδό καθώς αν ταξιδέψει κανείς από την Πάτρα προς την Κόρινθο θα διαπιστώσει ότι αρκετά κομμάτια του δρόμου είναι έτοιμα. Γιατί δεν παραδίδονται; - Δεν μπορούν να παραδοθούν αν δεν ολοκληρωθεί το έργο σε αυτά τα τμήματα

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε αισιόδοξος μιλώντας στην εφ. Πελοποννησος της Κυριακής για την έγκαιρη ολοκλήρωση - έως τον Μάρτιο του 2017 - των δύο μεγάλων οδικών αξόνων, Ολύμπιας και Ιόνιας Οδού.

Παράλληλα, επισήμανε ότι ήδη έχουν δημοπρατηθεί δύο τμήματα του δρόμου Πάτρα - Πύργος επιτυγχάνοντας έκπτωση 50% του αρχικού προϋπολογισμού. Βασική προτεραιότητα ι η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα.

Εχουν συμπληρωθεί 8 χρόνια, η Ολύμπια Οδός δεν έχει ακόμα παραδοθεί, ο υπάρχον δρόμος χειροτερεύει και τα διόδια αυξάνουν. Θα παραδοθεί τελικά το έργο εντός του χρονοδιαγράμματος;

Δεν είναι μόνο η Ολύμπια Οδός. Είναι και οι 5 αυτοκινητόδρομοι που ξεκίνησε ο κ. Σουφλιάς με πρωτότυπο τρόπο, χωρίς οριστικές μελέτες και χαράξεις, με προχειρότητα και δεσμεύσεις που έθεταν το ελληνικό Δημόσιο στη γωνία ώστε να μην είναι συνεπές απέναντι στους παραχωρησιούχους και εργολάβους.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αξίωση από αυτούς πολλών εκατομμυρίων. Επίσης, οι τράπεζες χρηματοδοτούσαν οπισθοβαρώς τα έργα με αποτέλεσμα να εκβιάζουν το Δημόσιο για τη συνέχιση των εργασιών.

Γι' αυτό και όταν βγήκαμε στην κυβέρνηση όλοι αυτοί οι δρόμοι ήταν κολλημένοι ή προχωρούσαν με αργούς ρυθμούς. Σήμερα, τα έργα προχωρούν και θα ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2017. Εχουμε καταφέρει με συνεχείς διαπραγματεύσεις να βελτιώσουμε τις άθλιες συμβάσεις που βρήκαμε.

Αυτό θα γίνει αντιληπτό όταν ολοκληρωθούν τα έργα. Ενα από αυτά τα θέματα που πετύχαμε είναι η αναλογική ηλεκτρονική χρέωση διοδίων η ελεύθερη διέλευση συμπολιτών μας με ειδικά προβλήματα, η μη χρέωση μόνιμων κατοίκων όταν κινούνται στα όρια ενός Δήμου.

Δυστυχώς οι συμβάσεις που βρήκαμε προβλέπουν αύξηση διοδίων. Θα αυξάνουν όσο μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος. Φαύλος κύκλος που δεν βοηθά τα έργα και τους πολίτες. Ομως, υπάρχει σχέδιο για τη σταδιακή μείωσή τους και για την αύξηση του φόρτου των αυτοκινητοδρόμων.

Θα ξαναέρθουμε στο θέμα των διοδίων. Ας μείνουμε όμως στην Ολύμπια Οδό καθώς αν ταξιδέψει κανείς από την Πάτρα προς την Κόρινθο θα διαπιστώσει ότι αρκετά κομμάτια του δρόμου είναι έτοιμα. Γιατί δεν παραδίδονται;

Δεν μπορούν να παραδοθούν αν δεν ολοκληρωθεί το έργο σε αυτά τα τμήματα. Ακόμα δεν έχουν μπει τα στηθαία ασφαλείας μιας και πριν λίγα χρόνια - στη μέση των έργων - άλλαξαν οι προδιαγραφές των στηθαίων. Πιέζουμε για τμηματικές παραδόσεις για την διευκόλυνση των πολιτών

Ενα άλλο έργο είναι το κομμάτι Πάτρας - Πύργου. Μάλιστα η αντιπολίτευση σας κατηγορεί ότι προκαλέσατε καθυστέρηση στο έργο με την απόφασή σας να σπάσετε το διαγωνισμό σε περισσότερες δημοπρασίες.

Κάποια κομμάτια του δρόμου έχουν ήδη δημοπρατηθεί και θα είχαμε δημοπρατήσει 4 τμήματα από τα 8 αν δεν υπήρχε η αποχή των μηχανικών από τις επιτροπές. Εχουν δημοπρατηθεί 2 τμήματα αν θυμάμαι καλά και στο ένα πρέπει να έχουμε εκπτώσεις πάνω από το 50% σε σχέση με τον αρχικό προϋπολογισμό.

Αυτό για εμάς είναι και μια δικαίωση σε σχέση με το τι είχαν μεθοδεύσει πριν και πως περιόριζαν τον ανταγωνισμό. Στο τέλος, όταν ολοκληρωθεί η τμηματική δημοπράτηση θα κάνουμε σύγκριση τι κόστισαν τμήματα με ομοειδές τεχνικό αντικείμενο στο Κόρινθος - Πάτρα, στην Ιόνια Οδό και τι στο Πάτρα - Πύργος με τον τρόπο που έγινε από εμάς.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΠΙΡΤΖΗ ΣΤΗΝ ΕΦ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video