ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Η Κατερίνα Οικονόμου, Πολιτικός Επιστήμονας, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτική Ανάλυση Δημοσίων και Ευρωπαικών Πολιτικών, ειναι Υποψήφια Διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων. Μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας.

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η στιγμή του απολογισμού μιας ζωής αποτελούμενης από (μικρές) ευτυχισμένες στιγμές  για τις οποίες κόπιασες.

2.Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η μεγάλη διαδρομή που χρειάζεται να διανύσει κανείς για να φτάσει όπου δεν μπορεί, ως μόνη επιλογή. Η υπόσχεση και η ευθύνη απέναντι στους συνοδοιπόρους του. Η ρεβάνς για την κακή προηγούμενη μέρα. Πρακτικά, αυτή η απάνθρωπη εφεύρεση που ονομάζουν ξυπνητήρι.

3.Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πριν λίγο που έμαθα ότι με 1 λεπτό γέλιου καις 50 θερμίδες.

4.Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας;
Η Μεσόγειος.

5.Το βασικό ελάττωμά σας;
Χμ...μεταξύ άλλων, είμαι ενοχική, δυσκολεύομαι να ζητήσω βοήθεια και έχω πάντα δίπλα μου ένα πακέτο τσιγάρα.

6.Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα πρώτα, εάν και εφόσον δεν έγιναν σκόπιμα.

7.Η τελευταία φορά που κλάψατε;
Με συγκλόνισε η αποφασιστικότητα ενός δικού μου ανθρώπου να ζήσει. Κατά τα άλλα, αθεράπευτα ευσυγκίνητη με ό,τι περιγράφει την Ελλάδα.

8. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Προτιμώ να μην ταυτίζομαι (γενικά). Σίγουρα όμως εμπνέομαι και διδάσκομαι.

9.Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Και χθες και σήμερα και πάντα οι γονείς μου. Ύστερα, όλοι εκείνοι που με αξιοπρέπεια αγωνίζονται να επιβιώσουν.

10. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Εκείνο που κάνω κάθε βράδυ πριν αποκοιμηθώ.

11. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Εκείνοι που με τα έργα τους εμπλουτίζουν τις γνώσεις μου. Κι είναι πολλοί. Ιδιαίτερα αγαπημένοι οι Δάσκαλοί μου, οι μέντορές μου.

12. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα.
Εκτιμώ τον πολιτικό άνδρα. Αρετές; Η Εντιμότητα, η μαχητικότητα, η καλοσύνη, η ευγένεια, η ευφυία, το όραμα.

13. ...και σε μια γυναίκα;
Την εντιμότητα, την αφοσίωση, την πολυπραγμοσύνη, το πείσμα της κόντρα στα στερεότυπα.

14. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Χατζιδάκις, Σπανουδάκης, Ludovico Einaudi, Ρεμπούτσικα, Ξαρχάκος και τόσοι άλλοι.

15. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δε χρειάζονται σεμνότητες. Δε σφυρίζω απλά. Τραγουδάω. Με κορώνες. Και ευρύ ρεπερτόριο. Τελευταία ... ερμήνευσα το “Sous le ciel de Paris”, το “Te voglio bene assai (Caruso)”, μέχρι και τον ύμνο της Ευρωπαικής Ένωσης... ενόψει διαπραγμάτευσης. Το ότι φήμες θέλουν τους γείτονές μου να συγκεντρώνουν υπογραφές για να σταματήσω, είναι απλά συκοφαντίες.

16. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Το πρώτο που μου έρχεται στο νου είναι «Το φθινόπωρο του Πατριάρχη» του Gabriel Garcia Marquez. Με συγκίνησε «Η τελευταία διάλεξη» του Randy Pausch, ενώ ιδιαίτερη θέση στη βιβλιοθήκη έχουν η «Ασκητική» και η «Αναφορά στον Γκρέκο» του Καζαντζάκη και ο «Ερωτόκριτος» του Β. Κορνάρου.

17.Η ταινία που σας σημάδεψε;
Η μόνη ταινία που ανταποκρίνεται στο ρήμα της ερώτησης είναι «Η θάλασσα μέσα μου» (Mar Adentro). Συγκλονιστική.Παρά τις παγίδες που επιφυλάσσει στον θεατή, είναι ένας ύμνος στη ζωή. Άλλες αγαπημένες ταινίες : “Wag the Dog” και “All the President’s Men” για ευνόητους λόγους, ενώ ακόμα και μετά από 18 φορές, με καθηλώνει ακόμα μπροστά στην οθόνη η τριλογία του Νονού.

18.Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Εκείνος που ζωγράφισε τον Κορινθιακό Κόλπο, όπως τον βλέπουμε από το Μοναστήρι του Οσίου Παταπίου στο Λουτράκι.

19.Το αγαπημένο σας χρώμα;
Των ματιών.

20.Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Όταν όχι αλώβητη καταφέρνω να σταθώ όρθια, έτοιμη για μια ακόμα μάχη.

21. Το αγαπημένο σας ποτό;
Το μετεκλογικό (αστειεύομαι).Τι πιο σαγηνευτικό από το ημίγλυκο κόκκινο κρασί;

22.Για πιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Κατα περιπτώσεις, για την αδιαπραγμάτευτη πίστη μου στους ανθρώπους.

23.Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ΄όλα;
Την ανεντιμότητα, την αδικία, τη συκοφαντία, την αλαζονεία, το λαικισμό και τον ελιτισμό. Ναι, όλα αυτά.

24. Όταν δεν εργάζεστε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Οι ζυμώσεις.

25. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ό,τι δεν μπορεί να αντιμετωπίσει η επιστήμη. Ακόμα, να μην αδικήσω. Να μην ταλαιπωρήσω. Να μη συναντήσω φίδι....Θα πάω από καρδιά. Δεδομένο.

26. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα;
Το ψέμμα θα βρεθεί μπροστά σου. Κι η συνάντηση θα είναι επώδυνη. Επιλέγω να τα αποφεύγω. Από την άλλη, αν κάποιος έχει συνειδητά επιλέξει να ζήσει το μύθο του, ποια είμαι εγώ να του το χαλάσω;

27.Ποιο είναι το μότο σας.
Μακρά η λίστα. Μότο ζωής : «Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ. Εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ θα φταίω.» , «Μην καταδέχεσαι να ρωτάς:Θα νικήσουμε;Θα νικηθούμε; Πολέμα!» Ν. Καζαντζάκης, «Υγεία και Μεσόγειο να ‘χουμε». Κατά τα άλλα, για εσωτερική κατανάλωση : «Δεν προλαβαίνω. Έχω μια Ελλάδα να αλλάξω», «Ρε, εμείς δεν πεθάναμε από εκλογικές ήττες, βίες και νοθείες. Από έρωτα θα πεθάνουμε;»

28. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ένδοξα και να ταφώ με τιμές αρχηγού κράτους, υπό τη μελωδία του Adagio. Αστειεύομαι. Θα επιθυμούσα να πεθάνω ξέροντας ότι οι δικοί μου άνθρωποι έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα, χωρίς να έχω αφήσει εκκρεμότητες, κατά προτίμηση ...στον παραθαλάσσιο αμπελώνα που μέχρι τότε θα έχω καλλιεργήσει.

29.Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
-Καλέ μου άνθρωπε!

30. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Καταδικασμένη (;) σε ισόβια πνευματική υπερδιέγερση. Σήμερα που με ρωτάτε, έντονη αγωνία και ανησυχία για το σήμερα και το αύριο της χώρας.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video