ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η Ιστορική Ξεφτίλα της Κορίνθου

Εδώ και χρόνια στην γιορτή της πόλης αντί να συρρέουν τουρίστες και εισόδημα από όλο τον κόσμο, συρρέουν αλλοδαποί μικροπωλητές και ντόπιοι λάτρεις της λαδόκολλας και των κλαρίνων. Και μόνο. Κατάντια!

Κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο ότι σύμφωνα με την ταξιδιωτική ιστοσελίδα booking.com η Κόρινθος συγκαταλέγεται στους 5 κορυφαίους αρχαιολογικούς προορισμούς παγκοσμίως και πιο συγκεκριμένα στην 3η θέση πίσω από το San Juan του Μεξικό και τη Nazca του Περού.

Θα προσπεράσουμε το γεγονός ότι σε όσες ιστοσελίδες ψάξαμε δεν βρήκαμε την πηγή που παραπέμπει στη σελίδα της booking και θα δεχθούμε για την οικονομία της συζήτησης ότι η αναφορά είναι αληθής. Αλλά και να μην είναι δεν κάνει μεγάλη διαφορά στην επιχειρηματολογία μας.

Η παραπάνω είδηση καταδεικνύει την πλήρη άγνοια του Δήμου να αξιοποιήσει τα περιουσιακά του στοιχεία. Και να σκεφτεί κανείς ότι μόλις προχθές ψηφίστηκε η σύναψη δανείου για αγορά του κτιρίου της Συνεταιριστικής Τράπεζας με (σχεδόν) 1 εκ. ευρώ!!

Αλήθεια,

  • πόσα χρήματα έχει ξοδέψει ο Δήμος για την ανάδειξη της Αρχαίας Κορίνθου;
  • Πόσα χρήματα δαπάνησε ο Δήμος για να δημιουργήσει υποδομές με τις οποίες θα «ρευστοποιήσει» τουριστικά (και κατά συνέπεια και οικονομικά) την Αρχαία Κόρινθο;
  • Πόσα φεστιβάλ δημιούργησε (εκτός από αυτά για τους μπρατσωμένους) για να συρρεύσει κόσμος στην Κόρινθο;
  • Τι έχει κάνει ο Δήμος για να συνδεθεί ο Προαστιακός απευθείας με την Αρχαία Κόρινθο και το κέντρο της πόλης ή κάποια παραλία;
  • Με ποιες συγκοινωνίες ο Δήμος διευκολύνει τους τουρίστες ώστε να έχουν ευκολότερη και πιο γρήγορη πρόσβαση εκεί;
  • Ποια καμπάνια έκανε για να προωθήσει την περιοχή;

Μηδέν. Ο Δήμος κοιμάται. Και κοιμάται εδώ και χρόνια δημιουργώντας υποδομές για να φτιάχνονται καφέ για τους «ιθαγενείς» και αφήνει περιουσιακά στοιχεία όπως

  • η Αρχαία Κόρινθος,
  • το brand name Απόστολος Παύλος,
  • ο Ισθμός και
  • το Αρχαίο λιμάνι του Λεχαίου

να καίγονται σαν «κάρβουνα» στο βωμό της ψηφοθηρίας των Κορινθίων. 

Για να καταλάβουμε την αποθέωση της ασχετοσύνης περί οικονομικής ανάπτυξης της περιοχής θα θυμίσουμε ότι εδώ και χρόνια στην γιορτή της πόλης αντί να συρρέουν τουρίστες και εισόδημα από όλο τον κόσμο, συρρέουν αλλοδαποί μικροπωλητές και ντόπιοι λάτρεις της λαδόκολλας και των κλαρίνων. Και μόνο. Κατάντια!

Αντί τα φεστιβάλ να δίνουν και να παίρνουν σε μία πόλη που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε προάστιο των Αθηνών κάθε Ιούνιο (κοντά είναι και η γιορτή για να ξανακλάψουμε με το χάλι μας) η Κόρινθος «πεθαίνει».

Η γιορτή της πόλης έχει μετατραπεί σε πανηγύρι και «καρναβάλι» μαζί, υποβιβάζοντας την Κόρινθο σε χωριό που βρίσκεται σε κατσάβραχα.  Όπως μας έλεγε και αρχηγός πολιτικού κόμματος προ ετών, «η Κόρινθος είναι βαρετή».

Το πρόβλημα με αυτούς που διοικούν το Δήμο είναι ότι έχουν μείνει πολύ πίσω από τις εξελίξεις, κουράστηκαν μάλλον, κορέστηκαν. Οι εποχές αλλάζουν κύριοι. Ξυπνάτε επιτέλους!


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video