ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΕΞΑΓΓΕΛΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ;

Την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο, την λειτουργία της γραμμής Κιάτο-Αίγιο και την δημοπράτηση έργων αξίας 1 δισ.ευρώ για σιδηροδρομικά έργα στην Πελοπόννησο εξήγγειλε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης από το βήμα του 1ου Αναπτυξιακού Συνεδρίου “Olympia Forum”.
 Συγκεκριμένα είπε πως ολοκληρώνεται η κατασκευή νέας διπλής Γραμμής στάσεων και σταθμών στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο, στη Ροδοδάφνη τον Μάρτιο του 2019, οπότε θα είναι δυνατή η κυκλοφορία συρμών στο τμήμα ενώ μέχρι τον Μάιο του 2019 θα έχει συμβασιοποιηθεί γιατί ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός ηλεκτροκίνησης του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη, όχι μόνο δηλαδή η Γραμμή αλλά και η ηλεκτροκίνησή του. Εξελίσσονται, όπως είπε, σε ικανοποιητικό βαθμό, οι εργασίες υποδομής της νέας διπλής γραμμής από τη Ροδοδάφνη μέχρι το Ρίο, που περιλαμβάνεται και η δίδυμη σήραγγα της Παναγοπούλας σε αυτό το κομμάτι, προϋπολογισμού 389 εκατομμύρια ευρώ και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης είναι τον Ιούνιο του 2020. Εξήγγειλε πως εντός του 2019 θα δημοπρατηθεί, είναι στην τελική φάση ωρίμανσης, το έργο κατασκευής υποδομής σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης και σταθμών από τη Ροδοδάφνη μέχρι το Ρίο. Ο προϋπολογισμός είναι 120 εκατομμύρια.
 Για το 2ο τρίμηνο του 2019 προέβλεψε τη συμβασιοποίηση του έργου για την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής Γραμμής Ισθμός – Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση. Ο Υπουργός προχώρησε στην εξαγγελία εντός του 2019 της δημοπράτησης με το σύστημα μελέτη – κατασκευή, το έργο κατασκευής της νέας διπλής υπογειοποιημένης Γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο. “Μετά από πάρα πολλές δεκαετίες και μετά από πάρα πολύ κόπο διαβούλευσης με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και με την Περιφέρεια και με το Δήμο Πατρέων έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση και είναι πραγματικά ευτύχημα για την πόλη ότι θα έχουμε υπογειοποίηση σε όλο το τμήμα από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και στη συνέχεια” είπε χαρακτηριστικά. Αν και δεν είπε κόστος αυτό εκτιμάται σε πάνω από 300εκατ.ευρώ. Αυτό που ήρθε ως νέα εξαγγελία από τον κ.Σπίρτζη είναι πως μέσα στο 2019 έχει προγραμματιστεί η δημοπράτηση δυο έργων συνολικού προϋπολογισμού 600 εκατομμυρίων που συνδέουν τον Άξονα Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα. Το ένα έργο είναι η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής Γραμμής στα τμήματα Πάτρα – Πύργος – Αλφειός – Ολυμπία και Πύργος – Κατάκολο συνολικού μήκους 132 χιλιομέτρων.
Η δημοπράτηση θα γίνει εντός του 2ου τριμήνου του 2019 καθ’ ότι είναι έτοιμο από πλευράς όλων των απαραίτητων οριστικών μελετών και αδειοδοτήσεων. Το δεύτερο έργο αφορά την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής Γραμμής στα τμήματα Αλφειός – Καλό Νερό – Κυπαρισσία και Καλό Νερό – Πύργος συνολικού μήκους 118 χιλιομέτρων. Η δημοπράτηση είναι πάλι στο 2ο εξάμηνο του 2019. Αυτή τη στιγμή ολοκληρώνονται οι οριστικές μελέτες. Νίκος Καραγιάννης από το www.ypodomes.com
Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Πελοπόννησος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video